Staňte sa súčasťou rozvoja novej pobočky v srdci Trenčína! Hľadáme dynamického lídra, ktorý sa pripojí k nášmu tímu a pomôže nám rozšíriť služby v regióne. V tejto výnimočnej príležitosti budete mať kľúčovú úlohu v budovaní a vedení pobočky, pričom vaším cieľom bude nielen vedenie tímu, ale aj vytvorenie stabilného základu pre budúci rozvoj kancelárie. Práca je vhodná aj pre študentov VŠ keďže je možná aj práca formou Homeofficu. Ako manažér budete mať priestor ovplyvňovať, inšpirovať a viesť tím k dosahovaniu cieľov, s víziou plného prevzatia zodpovednosti za fungovanie pobočky. Ak ste osobnosťou, ktorá vidí príležitosti tam, kde iní vidia výzvy, a ak vás láka príležitosť formovať úspech pobočky a jej vplyv v komunite, tešíme sa na váš záujem. Náplň práce: Riadenie a koordinácia činností pobočky Vedenie pracovných pohovorov a školení. Vedenie a motivácia tímu spolupracovníkov Dosahovanie obchodných cieľov pobočky Kontrola kvality služieb a dodržiavanie interných procesov Monitorovanie finančného trhu a identifikácia nových obchodných príležitostí Požiadavky: Predchádzajúce skúsenosti s vedením tímu a riadením pobočky sú výhodou avšak čo bude potrebné sa uchádzač zaškolí Leaderske a organizačné schopnosti Výborné komunikačné a prezentačné schopnosti Analytické myslenie a schopnosť strategického plánovania Spoľahlivosť a vysoký etický štandard Čo ponúkame: Nadštandartné finančné ohodnotenie a motivačný bonusový systém Pasívny príjem a percentá z obratov pobočky Flexibilnú pracovnú dobu a možnosť práce na diaľku Podpora odborného rastu a kariérneho postupu Príjemné pracovné prostredie a podpora zo strany centrály Možnosť podieľať sa na strategickom smerovaní spoločnosti
Cena: 1500 €
Dátum pridania:04.11.2024 14:40:01
Inzerát platí do:04.11.2025(Zostáva dní: 357)
Kraj:TrenčianskyOkres:Trenčín
Telefón / mobil:0950...?
Email:? @gmail.com✓
Kontaktná osoba / firma:Sebastián Palušný
Zaradené v kategórii:
Práca, zamestnaniePonúkam Manažment
Štatistika:139 zobrazení / 5 návštev
Klientsko-administratívny pracovník/ vedúci pobočky
Ponúkame viacero pozícii v kancelárii od administratívy po manažment, prácu v mladom, dynamickom kolektíve, pružnú pracovnú dobu. Komunikatívnosť, práca s MS Office výhodou. Next Level...
Klientský konzultant
Klientský konzultant
Medzinárodná firma rozširuje svoje priestory v Nitre a súrne dopĺňa pracovné miesta.Obchodný asistent, klientský konzultant a manager pobočky. Náplň práce:,...
Klientský pracovník/supervízor pobočky
Obchodná spoločnosť doobsadzuje 2 pracovné miesta na pozíciu klientského pracovníka/supervízor pobočky
Náplň práce: obsluha zákaznikov, uzatváranie objednávok, zakaznicky servis,...
Reklamný pracovník
Do novotvorenej pobočky úspešnej firmy príjmeme, spoľahlivých a cieľavedomých pracovníkov. Náplň práce: zadávanie inzercie, vyhľadávanie kontaktov, nábor a asistencia pri predaji...
Asistent pre vybavovanie obchodných zákaziek
Prijmeme pracovníka na starostlivosť o chod kancelárie, mailový a telefonický kontakt s klientom, organizovanie pohovorov a stretnutí pre manažéra, vybavovanie zákaziek a objednávok,...