Prijmeme pracovníka na starostlivosť o chod kancelárie, mailový a telefonický kontakt s klientom, organizovanie pohovorov a stretnutí pre manažéra, vybavovanie zákaziek a objednávok, príprava zmlúv.
Požadujeme minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou, znalosť PC (Word, Excel, Power Point, Outlook), internet, komunikatívnosť, spoľahlivosť, flexibilita, ochota učiť sa novým veciam, nadšenie pre prácu.
Ponúkame nadštandardné finančné ohodnotenie, kariérny rast, flexibilnú pracovnú dobu, využívanie firemných výhod, zľavy na vybrané produkty. Práca po zapracovaní sa dá vykonávať z domu.
Cena: 900 €
Dátum pridania:30.01.2014 19:56:09
Inzerát platí do:neobmedzene (trvalá platnosť)
Kraj:TrenčianskyOkres:Trenčín
Telefón / mobil:0908...?
Email:? @gmail.com
Kontaktná osoba / firma:Ing. Petra Štepanovská
Zaradené v kategórii:
Práca, zamestnaniePonúkam Manažment
Štatistika:34793 zobrazení / 3332 návštev
Asitent pre vybavovanie zákaziek
Medzinárodná obchodná spoločnosť hľadá pracovníkov do administratívneho oddelenia, ktorí sa budú podieľať na každodenných operatívnych bodoch súvisiacej s administratívnou prácou,...
Reklamný pracovník
Obchodná firma rozširuje svoje priestory a súrne dopĺňa 3 pracovné miesta.
Náplň práce:, vybavovanie maloobchodných a veľkoobchodných objednávok, starostlivosť o klientov,...
Asistent pre vybavovanie obchodných zákaziek
Prijmeme pracovníka na starostlivosť o chod kancelárie, mailový a telefonický kontakt s klientom, organizovanie pohovorov a stretnutí pre manažéra, vybavovanie zákaziek a objednávok,...
! súrne hľadáme šikovných managérov – žilina
Wellness konzultačné štúdia v centre Žiliny hľadajú podnikavých a ambicióznych spolupracovníkov! Práca s klientami, maloobchod, veľkoobchod, reklama, vybavovanie objednavok, kariérny...
Teamleader pobočky
Staňte sa súčasťou rozvoja novej pobočky v srdci Trenčína! Hľadáme dynamického lídra, ktorý sa pripojí k nášmu tímu a pomôže nám rozšíriť služby v regióne. V tejto výnimočnej príležitosti budete mať...